Previous Entry Share Next Entry
Панорамна дорога Timmelsjoch High Alpine Road
sandman1975
DPP_0763

Плани цього дня були такими. З ранку- Серроваль, потім 700-кілометровий переїзд до Мюнхену. Чому Мюнхен? Ми там ніколи не були, думали заодно глянути музей BMW, та таке інше. Їхати я думав через панорамну дорогу Timmelsjoch High Alpine Road, на яку випадково натрапив в інтернеті. Забігаючи вперед, скажу, що це було одне з найяскравіших враженнь, через такі місця треба не те що проїзджати, а проповзати, тобто мати багато часу, тому що через кожні кілька сот метрів хочеться зупинитися, подивитися, походити, пофотографувати.
DPP_0758

DPP_0755

І не робити в цей день великих переїздів.

Але ми люди без такого досвіту, зробили все навпаки, на дорогу попали вже після 16-ї години прочалапавши по нудним італійським автобанам. Тільки між Вероною та Больцано було більш-менш мальовничо.

Але нічого, буде наука.
Ну, власне дорога.
Високогірна дорога Тіммельсйох проходить через дві країни - Італію та Австрію. І в різних країнах будувати її почали в різний час.
В Італії, за часів правління Муссоліні в 30-і роки, біля кордону у військових цілях було побудовано безліч доріг.
Будівництво дороги Тіммельсйох почалося в 1930 році і тривало до 1939 року.
За цей час дорога була майже повністю побудована, включаючи 700 метровий тунель, за винятком останніх 2 км до австрійського кордону.
Але після зустрічі Муссоліні і Гітлера будівництво було занедбане.
У період з 1939 до середини 1960-х років недобудована дорога заросла травою і використовувалася місцевими жителями тільки для лісового господарства.
Будівельні роботи відновилися в середині 1960-х років, і дорога була завершена і відкрита для руху в 1967 році.

Австрія
Будівництво дороги в Австрії почалося 30 жовтня 1955 і тривало майже 4 роки. З них на будівництво було витрачено лише 17 місяців (через погодні умови).

Дорога була урочисто відкрита 17 липня 1959. Вона спочатку будувалася як туристичний маршрут
Тим не менш, довелося чекати ще 9 років, поки закінчаться роботи на італійській стороні.

Повністю наскрізний рух по дорозі з однієї країни в іншу було відкрито тільки 15 вересня 1968.

Дорога відкрита для проїзду з кінця травня / початку червня до кінця жовтня / початку листопада з 7:00 до 20:00.
Точні дані відкриття і закриття дороги визначаються виходячи з погодних умов.
Высокогірна дорога Timmelsjoch проходить через горний перевал на кордоні Австрії та Италії. Вона не має чіткої вказівки на початок та кінець.

Вважається, що на італійській стороні вона починається одразу посля населеного пункту Moso in Passiria, а на австрийскій після населеного пункт Obergurgl.
В такому разі її довжина складе біля 32 км, а максимальна висота, на яку вона піднімається — 2,509 метрів.

Ми були приголомшені видами, які побачили, повзли мов черепахи, через що постійно збірали за собою колону автомобілів, але нам ніхто не сигналив, як би це вже зробили б у нас, я ставав, та пропускав всіх, всі нам махали на знак подяки.



Дивували мотоциклісти, які з ревом на шаленій для таких умов швидкості обганяли нас, може не вперше їдуть, а може їм гірська красота по барабану?
DPP_0760

Ми потроху набирали висоту, а температура падала. Абсолютний мінімум за цю подорож +9.
DPP_0753

Дехто вважає, що не можна пити воду з гірських струмків, мовляв, там вверху по течії може лежати дохла тваринка та таке інше.

DPP_0756

Я не знаю, але сам пью спокійно, вода там дуже смачна.
Тут ми набрали всі порожні пляшки- майте при собі, коли будете їхати по таким місцям.
Але вода дуже холодна- градусів сім, тому пити треба обережно- після спеки за тридцять застудите горло гарантовано.
Ми їхали потихеньку з відкритими вікнами, раптом почули якісь дзвоники. Зупинилися спеціально, щоб подивитися, що то таке.

DPP_0759

Виявилося- то стадо корів, у кожної на шиї- дзвоник, щоб можна було знайти, як загубиться, якщо вовки не знайдуть раніше.

DPP_0752
Спеціальні конструкції, щоб сконцентрувати погляд глядачів на гірських вершинах, там іще інформація вивішена.

Було багато кабріолетів, люди в яких їхали без дахів в зимових куртках та шапках. Навіть трапився якийсь рарітетний кабріолет,
на вигляд років 20-30-х, за кермом персонаж теж був колорітний.
DPP_0764
На висоті більше 2300 метрів вже майже скрізь був сніг обабіч дороги, а на австрійській (північній) стороні так взагалі скрізь.

DPP_0762

DPP_0765

За тунелем на австрійській стороні дали 14 євро за наклейку, що наше авто тут їхало, та й почалапали собі далі.
DPP_0766

В Зьольдені перекусили, одразу відчули, що ціни в Австрії відсотків на 30 нижче, хоча може то не сезон?
Назустріч нам рухалося чимало автівок, відчувалася п,ятниця- всі хотіли відпочити подалі від великих міст.
DPP_0754

Гірська Австрія (ми взагалі вперше в цій чудовій країні) дуже
красива, була навіть думка ночувати тут, не їхати до Мюнхену, але машини назустріч ішли потоком, ще б вільний отель довелося б шукати.
До Мюнхену дісталися опівночі, селилися з пригодами, я згадав Пашу, його першу Австрію.
Висновки: така дорога сама по собі потребує майже цілого дня- я там помітив чимало з'іздів на грунтовки, впевнений- там криються
місця ще кращі. Трохи був засмучений, що не зробив гарних кадрів в Альпах- в основному фотки жанру "ми там були"...

далі буде...

?

Log in

No account? Create an account