Previous Entry Share Next Entry
Перевали, перевали.
sandman1975
00001197.JPG
В 2014-му мені дуже сподобалося їхати по Італії не по автобану, я вирішив продовжити.

Попрощавшися з Гардою, ми взяли курс на Bormio. Що дорога буде цікавою, було ясно з самого початку

Безымянный.jpg
Гардівські серпантини змінилися рівнинною місцевістю.

00001158.JPG

00001157.JPG

Підняти- підняли, розбудити- забули.

00001156.JPG

Вже за Pinzolo стало дуже все красиво.

00001161.JPG

00001160.JPG

00001159.JPG

Ми поступово набирали висоту.

00001165.JPG

00001163.JPG

00001162.JPG

Вперше бачив як рубають дрова електросокирою.

00001166.JPG

00001164.JPG

Обігнала нас колона німецьких байкерів.

00001201.JPG

00001200.JPG

Всім рекомендую дороги ss239, ss42, вам тут сумно не буде жодної хвилини.
Назустріч нам почали масово їхати шосейні велосипеди, велосипедисти були з номерами, очевидно це були змагання, але жодних знаків, що заборонено проїзд, ми не бачили, тому спокійно собі їхали, де було дуже-дуже красиво, зупинялися для огляду, по таким дорогам слід їхати не поспішаючи.

00001168.JPG

00001167.JPG

Йшов постійний набір висоти, дорога ставала вужче та вужче, велосипеди траплялися все частіше та частіше.

00001209.JPG

00001207.JPG

00001206.JPG

00001205.JPG

00001204.JPG

Пару раз з-за крутого повороту на великій швидкості вилітав велосипедист та ледве не таранив біленького з шаленим криком "Scheiße!!!" Їх ставало все більше та більше, я вже перед кожним поворотом тиснув на клаксон, щоб було зрозуміло, що тут автомобіль. Місцями дорога була завширшки не більше трьох метрів, добре, що в такому місці не трапився зустрічний автомобіль. Зрозуміло, що ми повідкривали вікна та дихали чистим гірським повітрям. В цей день було сонячно, якщо б було хмарно, температура могла б впасти і до +7, навчені минулим разом, ми мали під рукою теплі речі.

00001171.JPG

00001170.JPG

00001169.JPG

Зупинялися та гуляли ми частенько,- а навіщо тоді їхати такою дорогою?, поспішаєш- їдь автобаном.

00001173.JPG

00001172.JPG

Так ми й дочалапали до перевалу Passo Gavia.
Ось що пише Вікіпедія:
Перевал Гавія знаходиться в Ломбардії і з'єднує комуну Борміо на півночі з комуною Понте-ді-Леньо на півдні складним 43-х кілометровим автомобільним переходом. Поблизу перевальних точки з відміткою 2618 метрів на північній стороні перевалу дорога робить десять крутих поворотів, а на південній - 15. Загальна висота підйому на перевал становить приблизно 1400 метрів.
З північного боку перевалу дорога досить широка, що дозволяє рухатися автомобілям в дві смуги. З південного боку дорога була повністю заасфальтовано лише в кінці 1990-х років і до сих пір місцями ширина проїжджої частини на дуже крутих поворотах коливається від 1,9 до 3 метрів. Для попередження небезпечних ситуацій споруджено кілька «кишень». На цій же стороні прорубаний тунель довжиною 800 метрів для однобічного руху, який використовується в випадках пробок на найвужчій ділянці автомагістралі. У жваві дні трапляються ситуації, коли два зустрічних автомобіля не в змозі роз'їхатися.
Перевальна точка розташована між вершинами Гавія (Monte Gavia, 3223 м.) І Корно дей Тре Сігнорі (Corno dei Tre Signori, 3360 м.). Звідси відкривається прекрасний вид на льодовики гірського масиву Адамель (Gruppo dell'Adamello).

00001175.JPG

00001174.JPG

Так, ми разом з біленьким подолали цей перевал!!!

00001178.JPG

00001177.JPG

00001176.JPG

Мені було цікаво, що це були за змагання. Виявилося, що через перевал Гавія проходить один з етапів Giro d'Italia, тобто те саме, що Тур де Франс- Тур Італії. І проходить він тут з 1960-го року, нам підфартило з погодою, в павільоні на перевалі я бачив фотографії змаганнь за різні роки, буває все в снігу, а буває, що етап переносять з-за погодних умов.

00001184.JPG

00001183.JPG

00001182.JPG

00001181.JPG

00001180.JPG

00001179.JPG

В цих наметах абсолютно всім бажаючим видають безкоштовно банани, яблука, апельсини, шоколад, вафлі та справжній енергетік дрінк, а не усякий там ред бул. Причому пити його можна не більше 100 грам, розбавляючи водою. Ми сказали, що ми- не учасники змаганнь, нам відповіли, що раз ми did Passo Gavia, то маємо право на їхні ніштяки.
Я випив, і чи то дорога була дуже цікавою, чи подіяла та гидота, яку випив, але до самої ночі ніякої втоми не відчував.

00001211.JPG

00001210.JPG

00001208.JPG

Трапився нам моцик з колискою,- рідкість на сьогоднішній день.

Подолавши Passo Gavia, ми трохи відпочили, відправили додому за традицією, яку перейняли в друзів, красиву листівку, і наш біленький вже чухав в сторону іншого перевалу Passo Stelvio, заїхати на нього ми малися через Bormio.

Безымянный.jpg

Інтернети пишуть: Стельвио (італ .: Passo dello Stelvio) - перевал , розташований в Італії на висоті 2757 метрів. Це другий за величиною перевал в східних Альпах з асфальтованою дорогою. Перше місце займає перевал Col de l'Iseran [fr] (2770 м) у Франції.
Перевал розташований всього в 200 метрах від швейцарського кордону. Над перевалом є гора, яку називають «вершиною трьох мов», так як поруч проходять кордони з Австрією і Швейцарією, і в цьому регіоні панують три мови: італійський , німецький і ретороманська . На перевалі існує невеликий льодовик, де можна кататися влітку.
Зазвичай закритий з листопада по кінець травня. Об'їзд здійснюється по дорозі 28 через тунель Munt la Schera Tunnel .
Дорога була побудована в 1820-25 роках Австрійською імперією , під керівництвом менеджера проекту Карло Donegani. З тих пір дорога не змінилася. Все так же сімдесят п'ять крутих поворотів, 48 з них нумеруються на північній стороні камінням. Стельвио неодноразово включався в трасу знаменитої велогонки Джиро д'Італія проходить в травні і є мабуть найзнаменитішою Чима Коппи (італ .: Cima Coppi), найвищою точкою всього маршруту. Перевал має велике значення і для любительського спорту, коли відкриває свою трасу (з червня по вересень). Незліченна кількість велосипедистів і мотоциклістів борються, щоб піднятися на найвищу ділянку дороги в східних Альпах. Щороку по закритій трасі (в кінці серпня) проходить змагання велосипедистів.

Я не знаю навіть, який з цих двох перевалів мені більше сподобався. Гавіа з точки зору кермування був навіть в чомусь важчий- повороти геть закриті, та мандражу прибавили учасники Giro d'Italia http://www.giroditalia.it/eng/, Стельвіо був більш багатим на ракурси, так чи інакше, ми тут теж часто зупинялися та гуляли.
Була помічена гідроелектростанція, жовті з чорним полосаті стовбчики для того, щоб знайти дорогу техниці, коли прогортатимуть сніг після зими.

00001188.JPG

00001187.JPG

00001186.JPG

00001185.JPG
Транспорту тут було куди більше, чим на попередньому перевалі.
00001193.JPG

00001192.JPG

00001191.JPG

00001190.JPG

00001189.JPG

Всі повороти були прономеровані.
Я вже казав, що навіть в середині літа в цих краях буває снігопад, сходять лавини, і перевал перекривають, з південної сторони (Борміо) на нього заїдеш,- а далі все.
Все, рекорд по висоті 2758 м. біленьким встановлено!!! Ну, коротенька фотосесія "ми там були" і їдемо далі.

00001195.JPG

00001194.JPG

На північну сторону перевалу відкривається шалений по красоті вид.

00001199.JPG

00001198.JPG

00001197.JPG


Команда, особливо задні пасажири, притомилися, стали бунтувати та тягти мене з оглядового майданчику. Мусив підкоритися. Я бачив чимало фото людей, скажу, що нам дуже підфартило з погодою з дорожньої точки зору. З фотографічної- коли сонце в зениті, самі знаєте...
При спуску стало ясно, що я дарма не замінив перед поїздкою задні гальмівні колодки, ще на спуску з попереднього перевалу вони жахливо скрипіли, а тут розійшлися увівсю. Тому я намагався далі взагалі не тиснути на гальма, гальмував коробкою. По поверненню в Україну одразу ж замінив, трошки пошкодив правий диск, але нові колодки його шліфонули, коротше, обійшлося.
Висновок- не їдьте з підгулявшими колодками на перевали.

Підводячи підсумки,- будуть траплятися в подорожі такі місця- обов'язково проїдуся. Це як похід у музей, коли дорога, та все те що поруч з нею- сама по собі пам'ятка.

P.S. Забув показати:
трапилася нам "двійка" (ВАЗ 2102) року так 1973-го випуску на фінських номерах. Чого тільки не зустріниш у Європі
00001212.JPG


?

Log in

No account? Create an account